Jak ważny jest numer telefonu twojej firmy? Poza Twoją stroną internetową, jest to zazwyczaj pierwszy punkt kontaktu z Twoją firmą dla Twoich klientów, więc... dość ważny.
Czasami po prostu kończysz z przypadkowym numerem, który ma służyć jako główna linia, ale jeśli masz możliwość wyboru swojego numeru, to te kryteria mogą pomóc w wyborze takiego, który pasuje, praktycznie i estetycznie.
Lokalne lub bezpłatne
Pierwszą decyzją, z jaką musisz się zmierzyć przy wyborze nowego numeru biznesowego, jest decyzja, czy użyć numeru z lokalnym czy bezpłatnym numerem kierunkowym. Jest tu kilka czynników, które należy wziąć pod uwagę.
Najważniejszą z nich jest podjęcie decyzji, czy chcesz dać ludziom wrażenie, że jesteś firmą rodzinną, dla której lokalne numery kierunkowe są dobre; czy też wolisz przekazać większą skalę, poczucie narodowości, w którym to przypadku prawdopodobnie będziesz chciał bezpłatny numer.
Potrzebujesz Numeru Próżności?
Próżniowy numer zawsze na początku wydaje się dobrym pomysłem i na pewno warto go mieć, ale tak naprawdę nie jest to konieczne. Z pewnością istnieją korzyści z posiadania takiego numeru, takie jak fakt, że są one o wiele łatwiejsze do zapamiętania dla kogoś niż losowa seria cyfr.
Numer próżności również identyfikuje i reklamuje swoją firmę w samym numerze, sam w sobie. Kilka wad posiadania jednego z nich jest jednak to, że trudno jest uzyskać dokładny numer, który chcesz, a klienci często błędnie je wybrać.
Optymalizuj dla pamięci
Wybór pamiętnego numeru jest najważniejszy i nie potrzebujesz sprytnego numeru próżności, aby go zdobyć. W rzeczywistości, po prostu znalezienie numeru telefonu, który ma chwytliwy ciąg cyfr jest prawdopodobnie lepszym sposobem, aby to zrobić, niż za pomocą liter i słów.
Dzwoniący jest znacznie mniej skłonny do błędnego wybrania numeru, ponieważ cyfry znajdują się tuż przed nim i mogą być tak samo zapamiętane jak słowa. Ogólnie rzecz biorąc, chcesz poszukać numeru z jak największą liczbą powtarzających się cyfr lub wzorców, zwłaszcza zmiennych.
Wybierz dobry numer. Będziesz go znał, gdy go zobaczysz, a jest jeszcze mnóstwo dobrych lokalnych, a nawet bezpłatnych numerów, aby przejść dookoła - po prostu nie wstrzymuj oddechu dla tego słynnego (800) numer kierunkowy (są inne bezpłatne numery kierunkowe) - więc powinieneś mieć mały problem ze znalezieniem tylko numer, który jest potrzebny Twojej firmie.
Mamy nadzieję, że nadal będziecie do nas dołączać w naszej podróży, ponieważ pomagamy Wam w rozwoju biznesu! Nasz blog jest w 100% darmowy i nie musisz być klientem Talkroute, aby korzystać z naszych materiałów. Jeśli jednak chciałbyś wypróbować Wirtualny System Telefoniczny Talkroute za darmo, możesz zapisać się na próbę tutaj. Do zobaczenia za kilka dni.