Promocja firmy powinna opierać się nie tylko na oferowaniu klientom rabatów, lecz również na udostępnianiu im różnego rodzaju gadżetów reklamowych. Wśród nich bardzo popularne są akcesoria ekologiczne, które przyjazne są nie tylko człowiekowi, ale też środowisku naturalnemu. Jakie gadżety reklamowe warto dziś wybierać dla swojej firmy?

Torby wielokrotnego użytku

Zakupów dokonujemy niemal każdego dnia, korzystając przy tym z różnego rodzaju opakowań i reklamówek. Najgorszym możliwym wyborem będą reklamówki jednorazowe, wykonane z plastiku. Niegdyś szeroko promowane przez sklepy, dziś używane niemal wyłącznie w nagłych wypadkach. Co natomiast można używać w zamian? Dobrym rozwiązaniem będą torby bawełniane, które zaoferujmy swoim klientom i kontrahentom. Można używać ich wielokrotnie, a zabrudzenia czy przebarwienia zostaną usunięte podczas prania. Torby wykonane z bawełny to ekologiczny gadżet, który z pewnością spodoba się naszym klientom, bez względu na wiek czy status społeczny. 

Artykuły piśmiennicze z recyklingu

Torby bawełniane z nadrukiem możemy oferować zarówno nowym, jak i stałym klientom, korzystającym z naszych usług bądź kupującym towar w większej ilości. Niemniej jednak ciekawymi gadżetami reklamowymi, które z powodzeniem możemy rozdawać wszystkim klientom czy kontrahentom, są artykuły piśmiennicze. Zaliczamy do nich między innymi:

  • długopisy, 
  • flamastry,
  • ołówki,
  • zakreślacze.

Niemniej jednak warto zadbać o to, aby nie były one opakowane w plastik, a na przykład w pochodzący z recyklingu papier. Jak się okazuje, tego rodzaju artykuły piśmiennicze doskonale spełniają swoją rolę, a jednocześnie są przyjazne środowisku naturalnemu. Ponadto jest to budżetowy gadżet, na zakup którego mogą sobie pozwolić nawet firmy, które dopiero wchodzą na rynek i mają dosyć ograniczone środki pieniężne na reklamę. Długopisy możemy rozdawać w czasie targów czy spotkań z kontrahentami, jednak równie dobrze mogą one trafić do klientów detalicznych, odwiedzających nasz sklep czy punkt usługowy.

Doniczki na kwiaty

Rozdawanie klientom doniczek na kwiaty może wydawać się nietypowym pomysłem na to, aby zainteresować ich swoją ofertą. Niemniej jednak gadżet ten okazuje się bardzo przydatny, zwłaszcza jeśli zainwestujemy w pięknie prezentujące się doniczki, wykonane z ekologicznych materiałów. Mają one za zadanie z jednej strony zachęcić klientów do zapoznania się z tym, co oferuje nasza firma, z drugiej strony zachęcają do sadzenia kwiatów, co jest bardzo korzystne dla ekosystemu. Doniczki warto rozdawać zarówno klientom indywidualnym, jak i korporacyjnym. W przeciwieństwie do standardowych gadżetów reklamowych nie idą one w świat (tak jak na przykład torby bawełniane, które zabieramy ze sobą w różne miejsca), jednak pięknie prezentują się na parapetach mieszkań bądź w biurowcach, przykuwając wzrok gości. To sprawia, że pełnią one swoją rolę tak samo dobrze, jak gadżety innego rodzaju. Na doniczki reklamowe decyduje się dziś niewiele firm, dlatego warto być w tej kwestii innowacyjnym.

Słodycze w papierowych opakowaniach

Obecnie wiele firm proponuje swoim klientom mały poczęstunek, na przykład w postaci mini cukierków czy innego rodzaju słodyczy. Rzeczywiście, tego typu gadżet kojarzy się bardzo pozytywnie z konkretnym przedsiębiorstwem, zwłaszcza jeśli klienci czują nagły spadek energii i formy. Niemniej jednak warto zainwestować w dobrej jakości produkty, które spotkają się z pozytywnym odbiorem społecznym. Mowa tutaj przede wszystkim o zdrowych słodkościach, które pozbawione będą sztucznych substancji, barwników czy konserwantów. Skupmy się również na opakowaniach cukierków czy innego rodzaju słodkości. Dobrze, aby były one wykonane z papieru, a nie z plastiku. Jest to ekologiczny wybór, który z pewnością przysłuży się środowisku naturalnemu. Słodycze powinny być dostępne dla wszystkich zainteresowanych klientów, a na opakowaniu powinien być wypisany skład, który chętnie czytają alergicy oraz osoby prowadzące zdrowy styl życia, unikające spożywania niektórych produktów. 

Artykuł partnera